Още един по-малко :)

За съжаление не по принцип, а само в редиците на БСП. А там са толкова много, че липсата му въобще няма да се усети, колкото и надарен идиот да е.

Новината е малко стара, но ми е приятно да си я припомня.

Жан Виденов: Не съм доволен от Станишев и напуснах БСП

Огромното мнозинство от членовете на партията не са доволни от днешното управление, аз съм един от тях и затова вече не съм в БСП, заявява бившият премиер

Ох.
Правете сметка. Това го казва съданието, което доведе България до невиждана финансова криза, и по време на чието управление спестяванията на хората се стопиха.

Обаче звучи готино – един некадърник от национален мащаб е недоволен от шайка други. Ако не беше тъжно, щеше да е много весело.

Но – какво да се прави – политици и депутати

Лично аз много ще се зарадвам ако другаря Виденов не смо напусне партията, но и се разкара завинаги оттук.

Цялото епохално изявление на другаря Виденов в Нетинфо

One response to “Още един по-малко :)

  1. С риск да ти прозвучи грубо, но не си прав.

    Виденов го издъниха неговите партийни другари и външни фактори.

    Човека дойде с един апартамент и с него си и замина… предаден от всички.

Leave a comment