За БТК или добро, или нищо

Днес си загубих бая време за да се опитам да извърша една елементарна на пръв поглед операция – прехвърлянен на телефонен пост и ADSL от един адрес на друг. Лесна, ама друг път.
В огромната сграда на ул. “Гурко” имаше един куп служители, които видимо не вършеха нищо. А двамата, нтоварени с откриванете/местенето на нови постове бяха претрупани с работа.
Изчаках си реда, обясних какво искам, разбраха ме и се започна попълването на документите. Когато свършихме, разбрах, че:
1.Местенето на поста струва 24 лв.
2.Местенето на ADSL-a струва 36 лв.
3. Старият ми телефонен номер няма да бъде запазен.

Хитро. В монополистичен дух. Таксите са колкото да се открие нов пост.

С нетърпение чакам да минат още 6 месеца, да ми изтече договорът, и да се лиша от услугите на БТК.
С оглед качеството/цените/обслужването те са последните, с които бих искал да имам отношения.

Advertisements

6 responses to “За БТК или добро, или нищо

  1. днес и аз имах случка с тях.

    след 3 седмици най-накрая след поредното обаждане дойде екип. след дълго цъкане смениха модема. тръгна … я колко идиотски лесно било.

  2. тръгна ама за няколко часа. после пак спря и така ту тръгва ту спира … а любимата им лампичка за DSL мига ли мига 🙂

  3. дам…и аз съм на същия хал-чакам м.септ и се разделям с тях.До тогава гледам мрачно…Помня денонощният им тел.700111 на които звънях може би 50 пъти ,слушах музичка и машина, която ми обясняваше,колко важно е за тях моето обаждане.И модема им беше дефектен,и кдовете ги нямаше в спесиалната брошура-включи се сам…

  4. А,живея в плд,пощата е в центъра на града,но ако решиш да си закриеш поста-отиваш едва ли не на половината път до Бургас. В сградата пък затвориха просторните зали за клиенти и сега тои клиента-цар чака на стълбите на една малка заличка,натъпкана със служители-на м тел,адсл и касите …За това- в плд. масово си закриват домашните тел. И моя ред идвааааааааа!

  5. 1vo nqma kak da ti se zapazi tela ako predstavi se mestish ot edinia krai na sf do drugia se6tash li se
    2ro ima edni ob6ti uslovia i ako gi pro4etete nqma da mrunkata tolkova 6tot vs si e napisano to4no i qsno no problema e 4e nikoi ne gi 4ete i vseki ima pretenci
    moje da v btk-a ne vs da e nared no i klientite ne sa perfektni i ako ne ti iznasq otkazvash i pla6tash neustoika i gadni kabelarki

  6. БТК - НИКОГА ВЕЧЕ

    Какъв нет бе хора! Те не знаят още какво е телефон! Чета всичко, което сте писали и трябва да ви кажа, че сте много смели хора за да ползвата БТК и VIVACOM. Ще Ви разкажа накратко история, която няма да повярвате, че е възможна – но тя ми се случи. След смяна на някакви кабели пак имахме стандартния проблем с телефоните – изчезна сигнал, търсят теб дига комшията или дуплекса и т.н. Дотук добре. На моя телефон му изчезна сигнала – обаждахме се на горещи, хладни, за подръжка и всякакви телефони. От там ни отговаряха, че всичко е проверено и всичко е наред. Само, че нямах сигнал, а получавах сметки по 200 лв – целия квартал беше играл на телевизионни игри, беше си поръчвал пица от моя номер и бяха избирани всякакви номера. Имах разпечатка дето беше говорено почти 24 часа за денонощието. Писах жалби, ВЪВЕДОХ КЛАС НА ОГРАНИЧЕНИЕ 3 /за тези които не знаят, след въвеждането на този клас не можете да избирате никакъв номер/. Клас на ограничение 3, ама дръжки – пак получих някаква сметка като роман на Хемингуей. Всички служители говореха – не се притеснявайте, това е грешка ще я оправят. След около месец пак викнах и изчаках да дойде техник – човека пак каза всичко е наред само дето нямате сигнал. Искаше да си разбием апартамента да си извадим кабела на телефона, защото той се бил прекъснал. Питам го аз – как като е прекъснат аз въртя без да имам сигнал хаха. Оказа се, че малоумниците са вързали напълно неграмотно кабелите в таблото, но никой за 45 дена не се е трогнал да си свърши работата. Това отне на тези специалисти и тази компания 2 месеца. Най-после имах сигнал и понеже отказах да платя сметката – тъй като тя не е моя ми закриха поста. За мен това беше време с много жалби, телефонни разговори и сметки като книги. Докато писах жалби и се занимавах с глупости ми закриха телефонния пост. Да ама те и това не можаха да направят като хората – след месец телефона получи сигнал и аз като съвестен гражданин пак им се обадих с молба, ако може да го закрият, защото не искам да получавам сметки и на закрит телефонен пост. Наскоро проверих сметката ми беше 500 и някакъв лев – за период, в който телефона е нямал сигнал или е бил с клас на ограничение 3. Никакви жалби и съдилища няма да ви помогнат – повярвайте ми!
    БЯГАЙТЕ ДОКАТО МОЖЕТЕ, ЗАЩОТО НЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ВИ ЧАКА!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s